Finaleplass i nasjonal komposisjonskonkurranse

Veslefrikk

Imponert jury

En jury av komponister, musikere og pedagoger har latt seg imponere av musikken barna på Ekeberg skole har laget. Gruppen fra Ekeberg kom  til finalen, noe som er både imponerende og en stor anerkjennelse av elevenes ferdigheter og arbeid. I juryens uttalelse kan en blant annet lese:

" Dere har levert en fin komposisjon, med kreative elementer, og en melodi som gjør det hele til en helhetlig og uttrykksfull komposisjon. Fortsett å lage musikk og velkommen tilbake til Veslefrikkprisen 2018!"

- Juryen er overveldet over responsen rundt Veslefrikkprisen. Komposisjoner har strømmet inn fra by og bygd i hele landet og i år var enda flere barn involvert enn i fjor. Elevene på Ekeberg skole har levert en fin komposisjon, med kreative elementer, og en melodi som gjør det hele til en helhetlig og uttrykksfull komposisjon.

Alle vi på Ekeberg skole er veldig stolte av elevene våre, og synes dette var veldig imponerende og moro. Gratulerer så masse!