Velkommen til skolestart

To elever på første skoledag

Endelig kan vi starte opp et normalt skoleår, uten restriksjoner og oppdelinger i kohorter. Det gleder vi oss masse til.

AKS er allerede godt i gang og har hatt en god oppstart. Denne uka er alle lærerne tilbake og forbereder seg på å ta i mot våre 800 elever.

Skolen starter MANDAG 22.august:

Kl. 08.30 - 13.30:              2. -  7. trinn: Oppmøte ved hovedinngangen. Rektor ønsker velkommen til nytt skoleår. Alle ansatte møter opp til presentasjon og opprop av klasser. Deretter går klassene sammen med lærerne.

Kl. 09.30 - 11.30:              1. trinn pulje 1: oppmøte ved hovedinngang. Velkommen og opprop.

Kl. 11.00 – 13.00:             1. trinn pulje 2: oppmøte ved hovedinngang. Velkommen og opprop.

Vi har 119 skolestartere i år og har derfor valgt å dele opp trinnet i puljer første skoledag. Da blir det litt mindre ventetid for de siste klassene. Det blir sendt ut egen mail om oppmøtetidspunkt for alle som skal starte på 1. trinn.

AKS har morgenåpning i forkant av skolestart. Elever som har heldagsplass på AKS og benytter seg av morgenåpning, må melde fra til baseleder om de skal være der mandag 22.08.